Vem blev inte rörd?

Jag antar att många av er satt och kollade på minnesstunden för Michael Jackson liksom mig. Jag blev väldigt rörd när hans dotter pratade. Hon kunde knappt få fram några ord ju, stackars lilla. Nu förstår man att han är borta, och att han trots allt var en bra far..tydligen.



Jag såg bara en del av minnesstunden, men det lilla jag såg var oehört fint, särskilt när hela hans familj stod uppe på scenen.

Tänk att man får så mycket kärlek när man dör? Det är egenligen sjukt. Jag tror folk inser hur mycket en person betydde för en när den väl är borta, därför har jag börjat att inte ta allt för givet. Du vet aldrig om morgondagen kommer.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback