VAAAAAARMT

Är det egentligen konstigt att man svettas ihjäl?



Jag tycker inte det!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Svar: Ja sana bloggar där de lägger in dagens outfit varenda dag plus bilder pa en massa märkeskläder med texten "vill ha" under. Eller liknande.

Självklart funkar det om man lägger in bilder pa det man shoppat, det brukar jag med göra.



Här var det 27 grader förut. Just nu vet jag inte, termometern visar 37 - men det är mitt pa solväggen.

2009-07-01 @ 16:56:30
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: anna

heej :) Om du gillar Twilight-serien besök vår site!

Uppdaterar 24/7 om allt som har med skådespelarna eller filmerna och göra!

Du kommer inte ångra dig.. ;D

-Anna & Sofia ♥



Bra blogg btw..;)

2009-07-01 @ 17:43:39
URL: http://mouthwatering.blogg.se/
Postat av: Moster

32,1 grader har vi i skuggan just nu. Går inte att vara ute :o)

2009-07-01 @ 18:16:52

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback