Svar på kommentarer

Postat av: E.

ny mobil? :D

2009-07-10 @ 11:57:27

Sv: Nej, men vill ha den :)

Postat av:

om du hade varit ett av hans största fan kanske du också hade förstått. Om du kanske hade levt för honom och plötsligt påstås han vara död, tror du att att man som ett enormt fan vill spekulera i saken och försöka bevisa motstatsen.
Visa lite RESPEKT!

2009-07-10 @ 12:02:09

Sv: Varför ska jag visa respekt? Jag är inget fan av honom och detta är min blogg, jag skriver EXAKT vad jag vill om honom. Död eller levande. Han kommer inte återuppstå ändå? Du kände inte honom, så varför sörja? Hans låtar finns kvar.

Kommentarer
Postat av: E.

jag kommenterar mycket idag . . (A)

men ville bara säga att det om att hans låtar finns kvar, som du sa, är helt rätt. varför sörja någon man inte kände? klart är det konstigt att han dog helt utan förvarning, men herregud, han är DÖD.

2009-07-10 @ 15:37:37
Postat av: Karolina

Jaaaaaaaaaa......så bra svarat av dig Elli... Du äger!!

2009-07-10 @ 15:51:01
Postat av: Anonym

Fan eller inte, man visar fan andra människor respekt! Att du bara kan skriva en sådan sak om att man inte skulle sörja? Va fan tror du. Hade du sagt exakt samma sak om det hade varit Carola som hade gått bort? Även fast du inte gillar henne lika mycket nu, så kan du tänka på den tiden du gjorde det. Michael var en stor legend som avgudades och tycktes om av många och hans låtar betyder något för dem, så varför inte låta hela världen och dem fans få sörja för honom? Respektera andra människors känslor om du vill att vi ska respektera dina.

2009-07-10 @ 17:23:24
Postat av: Anonym

hur vet du att jag inte kände honom?

2009-07-10 @ 19:27:20
Postat av: Anonym

Om du hade dött då? hade du inte velat att man skulle fånga din mördare om du hade blivit mördad och skapa rättvisa? Man kan sörja någon man inte kände, hade inte du blivit ledsen om Carola hade dött? Juuust de.. lek inte tuff här :S

2009-07-11 @ 00:13:07
Postat av: Anonym

michael jackson e död, han kommer inte tillbaka om de hittar hans eventuella mördare ändå.. han hade nog inte viljat ha sådana här debatter. alla har rätt till sin åsikt.. tror för övrigt att du inte kände honom ett skit.. du ska visa resepkt o låta andra ha sin åsikt..



rest in peace michael jackson..

2009-07-11 @ 01:03:01

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback