Svar på kommentarer

Postat av:

varför säljer du dom rosa skorna dom är så fina

2009-07-24 @ 14:11:01

Sv: Jo jag vet, det tycker jag med. Men dom sitter inte bra på mig, jag får lätt nageltrång och då ska man inte ha såna skor. Jag håller med, superfina är dom.

Postat av: emelie

tycker du är väldigt stark! stå på dig och vänd allt negativt till possitivt! vilket har varit värst det som hände nu i gymnasiet eller när du gick grundskolan? är glad för att du inte vikt dig och låtit någon trampa ner på dig!

2009-07-24 @ 14:14:59

Sv: Tack för dom fina orden. Jag har lärt mig av mig själv att försöka att låta bli att bli nertryckt, det gör ont, det gör det, men det är bara första tiden, sen är man stolt över sig själv, även om man tycker det är jobbigt ändå att folk håller på. Men som svar på din fråga, jag vet faktiskt inte vad som var värst. Nu på gymnasiet gick dom mer på mig som person och i grundskolan rent allmänt, att jag skulle inte få vara del av dom sakerna dom gjorde.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback