Sjöbomarknad

Jag är trött, jag har ont, jag är smutsig om fötterna MEN jag är hemma. Vi var ju som sagt på Sjöbomarknad idag, vi gick och gick och gick och det kändes som det aldrig skulle ta slut, men till slut gjorde det det och vi kunde äntligen åka hem. Jag var så trött på värmen och hade sjukt ont i min rygg, då jag går väldigt svankat (stavning).

Jag handlade ingenting förutom dricka och mat. Jag är inte så förtjust i marknader egentligen, det finns samma skit i alla gångar men jag gav det i alla fall ett försök.

Nu ska jag bara ta det lugnt, ska lägga in bilderna från igår och idag och bara slappa (tror jag).



Nu ska jag tvätta mina grisfötter till fötter.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback