Nu har vi biljetter

Det var en snabb visit till Svedala, var hemma redan 13,45 igen och det gick snabbt och lätt att handla biljetter till svedala sommarrock där bla Veronica Maggio, Tomas Ledin, Kevin Borg och E.M.D ska vara så det ska bli kul :) Självklart ska jag dit med Pernilla, men vi ska gå med min morbror och deras umgänge med.



Nu har jag precis ätit och ligger i sängen och skriver, samtidigt som jag har en sovande hund bredvid mig. Om 1 timme ska jag och mamma åka ner till stan, till vår frisör för först ska mamma färga håret och sen ska jag fixa mina naglar 17.30, så jag kan lika bra följa med direkt:)

Nu ska jag läsa lite bloggar så hörs vi kanske innan jag åker.

Kommentarer
Postat av: Fredde Möller

Hmm, du nämner ju inte festivalens bästa... D.A.D...

2009-07-07 @ 19:50:27

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback