Nu får det f*n vara nog

Alltså jag fattar inte varför det blir en jävla debatt om Michael Jackson. Jag skrev det inlägget menat mot KVÄLLSPRESSEN då dom skriver något nytt var dag, inte mot er fans . Jag gillade också hans låtar, jag har ju till och med lagt ut flera låtar med honom och skrivit att det är synd att han är död, vilket jag tycker. Jag tycker han skulle gjort sin comeback och levt livet. Men ni förstod allting fel, ni trodde jag skrev att han var obetydelsefull och han bara kunde dö. FEL FEL FEL, jag tycker inte alls så för han var en underbar artist.

Sen drar ni upp att jag är okänslig och inte visar respekt på andras bekostnad. Om jag får säga det själv är jag verkligen inte okänslig, jag bryr mig om personer i min omkrets mer än vad jag gör om mig själv nästan.

Men fine, vill ni ha en sån syn på mig så ha det. Jag skrev bara ett inlägg om att nu är M.J helt plötsligt mördad också, MENAT MOT AFTONBLADET, not to you!

Hoppas nu ni förstår och att denna jävla debatt inte fortsätter, det skulle vara lite roligare att logga in på datorn och se lite glada kommentarer istället för att jag är okänslig och inte respekterar andra. Bullshit. Punkt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Egentligen har inte denna "debatten" någonting att göra med Michael egentligen, för det som jag reagerade på när jag läste inlägget var att du hade skrivit "Varför ska jag visa någon respekt?", när du hade svarat på en kommentar. Just därför fick jag den uppfattningen om dig. Men om du nu säger att du nu bryr dig, så visst, jag tror dig. Klart du får skriva vad du vill, men det ända jag menar är att visar du inte människor respekt kommer de inte visa tillbaka heller. Men tänk innan du skriver, för att man uppfatta det på helt annat sätt. Men ja, detta är glömt nu.

2009-07-11 @ 14:18:07

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback