Lite ärende

Var precis ute och körde lite med pappa, körde först till hemmakväll där vi lämnade tillbaka Wallander och sen till Konsum där jag handlade en massa frukt till kvällen, då jag kommer sitta bänkad framför tv4 hela kvällen, från halv 19.30 till säkert 23 tiden. Då måste man ju ha något smaskigt att tugga på så jag köpte bla vindruvor, ananas, äpple och melon, nektarin och kiwi hade jag sen innan. Det borde jag klara mig på. Sen handlade jag även veckorevyn, så läsa måste jag med göra:)



Nu sitter jag här och har Panda ute, sitter i det heliga "empty roomet", ni vet det som vi håller på att renovera. Jag känner mig om Sanna Nielsen i hennes musikvideo...

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback