Konstiga ringsingnaler på nätterna..

Ja som ni ser på rubriken har det börjat låta konstiga ljud här hemma hos oss. Det var för några dagar sen mamma och pappa frågade mig om jag hade hört en signal på nätterna, men det hade jag inte, och har fortfarande inte. Mamma och pappa förklarar det som en gammal telefonsingnal som låter långt borta men som ändå är nära. Dom har försökt lista ut var det kommer ifrån, men när dom går ut från deras sovrum, kommer ljudet bara längre och längre bort.

Inatt spelade pappa in på sin mp3 hela natten för att försöka få med det, och vi lyckades. Ett svagt svagt ringande hörs som helst plötsligt bryts precis som någon svarar, ni vet som en halv singnal. Läskigt va?

Jag är såklart jätterädd när jag ska gå och lägga mig, då jag både är mörkrädd och lättuppskrämd.

Som jag skrev här tror jag på andar, men spöke kan väl inte börja ringa till varandra? Eller?

 
                                                           
Om ni vet vad det är för signal på en sån här telefon så låter det exakt som den, men vi äger ingen sån.

Riktigt läskigt!


Kommentarer
Postat av: louise

så himla äckligt, förstår om du är rädd.. <3

2009-07-09 @ 20:11:42
URL: http://nannalouiise.blogg.se/
Postat av: Fredde den snygge

Yeiks... Scarry... -Ni har inte en väckarklocka liggandes...??? Eller kanske kommer ljudet ifrån grannarna...???

2009-07-09 @ 21:03:04

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback