Jag har varit beroende

Jag fick ett ryck precis och började rensa bland ALLA mina Carola urklipp från 2006 då jag började samla, och det var verkligen en hel del. Jag kommer ihåg hur jag desperat tittade på alla löpsedlar, tidningar för att se om Carola var med. Jag sparade till och med på 1,5x1,5 cm stora bilder, då slog det mig att jag var BEROENDE av henne under 2006-2007, men som tur är har det avtagit haha.


Allt detta ska kastats


Och detta sparas i en stor skokartong:)

Nu ska jag rensa upp här sen ska vi åka till gymmet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

En sån rensning skulle jag också behöva göra ;)

2009-07-20 @ 15:57:54
URL: http://somensommarnatt.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback