Godnatt

Har precis tagit en dusch så jag slipper göra det imorgon bitti då jag ska upp tidigt, då ska nämligen jag, mamma och pappa ner till stan och fika med mormor och hennes syster vid 9 tiden. Dom har fasta tider som verkligen inte går att ändra på så vi får snällt gå upp tidigt. Men herregud, det är bara en gång så det ska nog gå bra :)

Efter det ska vi gå lite i stan, och jag ska till biblioteket och låna lite böcker som jag fortfarande inte blivit klar till. Sen ska jag följa med mormor och morfar hem för att vara där till jag ska på återbesök på mina naglar 14.00. Jag kommer mobilblogga under dagen, och så hörs vi såklart när jag kommer hem med snygga naglar:)

Godnatt. Sov gott mina fina läsare.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback