Det behövde jag

Nu har jag precis kommit hem från en 50 minuters lång runda i rask takt och en sväng inom Konsum för att handla kiwi, keso och vatten som jag sitter och äter/dricker på nu. Jag har bestämt mig för att börja äta nyttigare, sluta småäta och dra ner på godiset. Jag är inte tjock, det vet jag. Men jag skulle gärna vilja gå ner 2-3 kilo, då hade jag varit nöjd för man ska trots allt trivas med sig själv i första hand.

Som jag skrev tidigare idag har jag längtat efter att få träna då jag inte rört mig sen början av juni då jag blev sjuk och tennisen slutade samtidigt. Jag har ju varit ute med hundarna och varit ute med mamma och cyklat och så, men nej. Denna rundan behövde jag, nu är jag som en ny människa igen :)


Hmm...ja, jag använder sked när jag äter kiwi, jag lovar.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback