Dagen

Vi var som sagt i Ystad idag. Åkte vid 1 tiden, men åkte först ner till stan och lämnade tillbaka min kofta jag köpte igår, tyckte inte den var så fin så där fick jag 100 spänn extra. Sen bar det av till Ystad, som ni läste i inlägget nedan var även Zinga med och hon så himla duktig på att gå på gågatan fullt med folk. Jag trodde först hon skulle vara jätterädd och vägra gå, men ikke. Hon gick på som bara den och såg ut att vara världens lyckligaste. Efter det åt vi middag på en uteservering och sen hem igen. En skön dag i Ystad med andra ord.

Vi kom hem igen lite innan 6 och halv 7 kom en man från någon kökslucksföretag och mätte och pratade med mamma och pappa, och jag satt med en stund därför har jag inte hunnit uppdatera förrän nu.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback