Bilder från Bakken och Sjöbomarknad

Nu tänkte jag visa bilderna jag tog igår och idag, från Bakken och Sjöbomarknad, inte jättemånga bilder men alltid något.

Bakken:


Min morbror när vi tog en liten matpaus


Åsa


Jannica när vi tog en drickpaus, haha


Som sagt, drickpaus. Här är även Theres


Elektiska stolen...ehmm...ja. Behöver jag säga mer?


(suddig bild och jag blundar) Precis efter vi åkte flumrider, fy fan vad jag blev blöt och sån panik alla hade.


Sjöbo:


Åsa precis när vi kommit fram som är en langos


Okej, så gott var det inte faktiskt.


Barnet själv


Det var alla bilder det. Jag kommer nog få fler bilder från dom andra från Bakken, så dom lägger jag självklart också upp:)

Kommentarer
Postat av: Jannica

Hallå ja!

Här ramlade jag in på din blogg :)

Hehe, du fick också lite fina bilder från Bakken ju ;)

Jag har skickat dem jag tog till Lasse, så det är bara att pressa honom på dem :)

/Jannica

2009-07-21 @ 15:13:26

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback