090731

Jaha, då går vi snart in i Augusti då..suck. Var tog denna sommaren vägen? Kändes som igår när jag fick sommarlov, och nu är det snart Augusti och skolan börjar snart. Menmen, det är bara att bita ihop.

Vaknade kl 8 idag av att en sotare kom och ringde på dörren, men lyckades somna om till lite innan 10. Har precis varit ute med hundarna och läst tidningen. Nu ska jag äta lite frukost sen hoppa in i duschen. Kl 12 ska jag ta bussen ner till stan för att städa hos min morbror, sen ska jag förhoppningsvis in till Malmö med Belinda om jag lyckas få något livstecken från henne. Vi bestämde nämligen vid 1.

Nej nu börjar klockan bli mycket. Vi hörs under dagen.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback