Veckohandlat

Har nästan precis kommit hem från Willys, var där med Mamma och Pappa och veckohandlade, självklart övningskörde jag dit:) Gick lika bra idag.

Just nu sitter jag här och har marsvinen ute, tiden har bara sprungit väg...som vanligt:P haha.

Här luktar så fruktansvärt äckligt just nu där jag sitter, mitt ena marsvin (nelly som är yngst) har problem med sin urin igen... så det stinker riktigt skarpt urin över hela huset. Vi vet inte vad vi ska göra, men jag ska börja ge henne av penicilinen nu igen som jag fick i somras mot samma sak. Hoppas det blir bättre, för jag vill inte avliva ett marsvin som äter, springer och är någorlunda pigg.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback