Träningen!

Började träna 13.20, och gick hem 14.10. Lagom lång tid, dessutom gick tiden otroligt sakta men nu är jag hemma:)
Har precis haft Panda uppe och gosat lite, gett henne ny mat och nu sitter hon och dricker vatten. Jag tror hon känner sig trygg nu igen, innan var det ju ett nytt ställe för henne att stå här nere, mycket ljud och så. Först åt hon inte sin egen mat, bara grönsaker.. men nu äter hon allt:) Satt nyss och åt ett äpple med henne, hon är för söt:)

Nu sitter jag här i vardagsrummet och gäspar. Fattar inte varför jag alltid blir så trött efter träningen, menmen skönt var det:)


En trött jag, haha


Här just nu; En trött hund i soffan och ett marsvin som bara äter. Konstigt att man blir trött?:P

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback