Svar på kommentarer.

Postat av: Lisa

Jag är besviken på dig.
Hur fan behandlar du dina vänner egentligen?
Va rädd om dem du har innan det är försent!!!!!

Va glad att dem ens vill vistas i dina patetiska videoinlägg!

2009-01-04 @ 17:46:07

Sv; Nej du Lisa. Det är nog sluttittat för din del. Tror du seriöst att jag ska ändra min personlighet för att du tycker jag är patetisk! NEPP! Jag älskar dig med, Lisa:)


Postat av:

trodde det var frivilligt att kolla här, hur det än e så kollar de som klagar..
undrar varför i så fall...
kommentera gärna ni som klagar..

2009-01-04 @ 18:02:29

Sv; Exakt, det står inte någon regel för att man måste klicka på vartenda videoblogg!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker inte att du ska ta åt dig av vad dessa otroligt onödiga personerna säger. Dom är bara jävligt sorgliga så man tycker nästan synd om dom!

Herregud.. Jag läser din blogg ganska ofta och tycker att den är väldigt kreativ och rolig. Särskilt videosarna där man får se lite hur du är som person.

Så det jag vill säga är - låt inte dom trycka ner dig, stå upp för dig själv och be dom dra åt helvete på en fyrhjuling! JAG tycker om din blogg, och jag vet att det är flera andra som gör det! You go girl!

2009-01-04 @ 21:16:09
Postat av: Lisa

Jag klagade pga din attityd mot din vän.

Blev lite häpen när du kom med de spydiga kommentarerna lite varstans. Du verkar ha tagit det riktigt hårt eftersom du går ut med kommentaren & gör det till en stor grej istället för att kanske inse att du betedde dig dåligt. Men vi känner ju inte dig, tur det.

2009-01-05 @ 21:18:11

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback