Sommarjobb?

Ja då börjar tänkandet inför året sommarjobb. Förra året var det inget napp, var nog för ung då.. är kanske det fortfarande vad vet jag. Det finns inte så mycket jobb att söka här i Trelleborg. På McDonalds sa dom att jag var välkommen tillbaka till sommaren.. men det var ingenting för mig, det har jag känt nu. Så därför är det bättre att gå vidare. Dock vet jag inte var jag ska söka. Har tänkt på ett konditori länge där min morfar har jobbat, så jag frågade honom idag.. men han tog inte emot :( Hemmakväll har jag också sökt på, men hon har inga tjänster lediga.. dock har jag inte frågat om hon tar emot under sommaren.

Det är riktigt svårt att få jobb när man är 16 år, om man inte hade foten in innan. Det blir väl till att skriva ett nytt personligt brev och gå ut en fredag och dela ut och hoppas på det bästa.

Nu blir det middag.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback