Serveringskläder!

På måndag är det dags för mig och börja servera. Då ska vi nämligen inte ha distanskurs, vilket innebär att jag inte kommer vara ledig på tisdagar mer, buuuuuu:( Men jag får hoppas serveringen är rolig så:) Halva klassen ska servera i 8 veckor, den andra ska vara i köket i 8 veckor. Jag vill verkligen inte in i köket igen, det är så stressigt och tråkigt, menmen.. om något år slipper jag köket, hihi:)

Jo nu till saken, jag fick ett ryck innan och plockade fram mina serveringskläder och provade dom (vit skjorta och svart förkläde) eftersom jag inte gjort det innan. Man såg väl helt okej ut, haha. Förutom att jag tyckte att förklädet var liiite för långt.

Ungefär såhär kommer jag se ut, fast med vit skjorta och svart förkläde.



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback