Saga

Har precis skrivit 1 ½ sida på min saga som handlar om en prinsessa som vi skriver om på svenskan. Det ska vara klart vecka 7 så det är lika bra att börja i tid så man inte ligger med allt samma vecka, då blir det jobbigt kan jag säga. Det är nog aldrig något jag har haft problem med, att planera mina studier. Jag vet hur lång tid det tar för mig att öva inför prov, skriva klart saker eller bara göra det. Det är jättehärligt att veta, vissa vet ju inte alls. Då går det oftast åt skogen också.

Om 35 minuter börjar dokumentären om Carola, det får man ju inte missa. När det är slut ska jag hem till min morbror och titta på film. Vet inte riktigt när jag kommer hem, men i natt någongång:P

Kommer nog inte uppdatera mer idag, tyvärr men vi hörs imorgon. Det lovar jag:)

Kram!





Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback