Kvällen

Åkte till min morbror vid 19. Kollade på "Fucking Åmål", sen åkte jag hem kl 22 igen och har suttit här på msn sen dess och snackat med folk, så jag glömde bort bloggen.



Men nu till det allvarliga, jag får ofta kommentarer om mina videobloggar, att jag är pinsam osv...det är inte kul att höra det. Det är så som jag är som person, fine.. ni känner inte mig, och som en skrev så är det tur. Vissa vill man känna och andra inte. Det är upp till var och en. Men ni behöver inte trycka ner mig.

Ville bara ha sagt det...

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är inte alls pinsam, du bjuder ju lite på dig själv men de fattar ju inte dom, dom skulle inte väl tycka om att du kom och tryker ner dom med elaka kommentarer om deras videobloggar eller vad dom sätter ut.

2009-01-05 @ 23:44:54
URL: http://butterflysara.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback