Jobbig natt!

Usch vilken jobbig natt det varit. Kan berätta lite snabbt för er :

Jag gick och la mig kl 2, kl 6 vaknade jag igen av att mitt marsvin skrek som en fågel (marsvin kan göra det ibland när dom varnar för något), gick då upp och försökte få tyst på henne, men lyckades inte så jag gick ner och tog en morotsbit till dom.. då står Mamma och Pappa där nere och jag undrar vad dom gör uppe. Jo, då hade Mamma haft ont i magen/bröstet i 2 timmar. Efter jag hade gett marsvinen maten var jag uppe en timme med dom, sen gick jag och la mig igen. kl 08.45 vaknar jag igen av att mamma pratar i telefon med sitt jobb. Kl 10.00 ringer dom från någon tvsak. 11.30 var det ytterligare en som ringde, då gav jag upp. Så nu är jag uppe.

Mamma har fortfarande ont, hon ville inte att vi skulle ringa till ambulansen imorse, men nu ska dom snart upp till akuten. Hon har liksom haft ont sen 4 imorse.

Vi hörs senare.. idag ska jag iaf inte sitta inne, det är så fint väder. Ska gå en lång runda senare. Kram på er!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback