Jag=Slö

Ja herregud vad slö jag är idag. Har legat i sängen precis hela tiden förutom när jag varit på toa och varit nere och ätit. Har tittat på film, samtidigt som jag smsat med en massa roliga människor:) Det är härligt att ta en slappdag då och då och idag var det en sådan dag.

Måste tyvärr även meddela att IMORGON får ni dom gamla bilderna på mig, har nämligen inte fixat om än då dom förhoppningsvis är på pappas dator, men lovar att jag fixar det till imorgon.

Just nu har jag marsvinen ute, innan dess målade jag naglarna (foto kommer sen). Ska snart ta in marsvinen igen och gå tillbaka till min säng och titta på Big Brother 2002, då Marie Picasso var med. Tänkte först visa dagens slapp/tråkig/fula outfit, fick nämligen önskemål om det ;)


Detta nattlinnet som är min mammas har jag gått i hela dagen:) Slappt och skönt!

Vi hörs ikväll/natt:)

Kommentarer
Postat av: mrbL

hurra!!!!!!!!! dagens outfit!!! cool slappstil!!

2009-01-01 @ 20:32:39

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback