Jag vill ha sommar och sommarlov!

Längtar inte ni också tills det är ljust jättelänge utomhus, du vaknar till solen som lyser in i rummet och du kommer ut och värmen slår emot dig. Jag saknar det något enormt, är så otorligt trött på kallt väder och blåst.

Förra sommaren var kanon, oftast iaf. Var ute och fotade med kompisar, var på konserter och njöt allmänt av värmen och sommaren.

Det är iof bara 4,5 månad kvar tills jag går ut 1:an, det är sommarlov och värme. Men det är så sjukt lång tid. Får hoppas dom månaderna går fort!

Tänkte visa lite bilder från i somras, vill njuuuuta.


Tänk att kunna gå i klänningar och leggings igen. Skööönt.


Kunna sitta barfota i sanden och gå i linne och shorts.


Kunna cykla med kompisar till 1-2 på natten som jag gjorde förra sommaren.


Bara njuuuuuta


Sitta på en filt och äta godis


Ta snygga bilder



Jag skulle kunna fortsätta här hur länge som helst. Jag älskar verkligen sommaren, sålänge det är fint väder:)

Vill ni veta en sak till? Jag ska köpa en liten vovve till sommarlovet. åååååhhhhhhhh:)

Kommentarer
Postat av: louise ottosson

ska du köpa en huuund!?!?

:D:D:D

2009-01-12 @ 19:03:05

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback