Hemma på lunch!

Ja som ni vet så är jag hemma på lunch vid denna tiden var fredag:) Kom hem 10.40, åt middag som bestod av köttbullar och potatismos. Därefter bytte jag om och gick ut med hunden. Nu sitter jag här och har precis läst bloggar och så.

Börjar 11.55 igen så jag måste köra till skolan igen:( , där jag ska först ha hotell i 2 timmar sen matte i 1 timme. Slutar 14.50, då är det helg:). Ska direkt upp till min morbror då och städa, därefter direkt ner till stan där Pernilla väntar. Sen ska jag hem, då kommer ni få en uppdatering och en videoblogg:) Sist ska jag upp till min morbror ikväll.

En perfekt fredag, eller vad säger ni?
Kameran följer såklart med så ni får bilder från allt idag. Ska fota dagens outfit nu:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback