Hemma!

Kom hem för en liten stund sen från Mormor och Morfar, vi pratade mest medans jag halvlåg i deras soffa, jag var ju så otroligt trött. Men nu sitter jag här lite pigg efter att ha cyklat hem och precis varit ute med hunden i kylan.

Snart blir det middag, tro det eller ej så ska vi äta hamburgare PÅ KÖTT. Jag tänker börja så smått med oxkött, men vill inte äta gris riktigt än. Vem vet.. jag kanske hatar att äta kött nu, det återstår att se:) Har ju trots allt varit "vegetarian" i lite mer än ½ år.



Vi hörs senare. Ska börja göra en uppgift snart också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför vill du inte äta griskött?



ha en bra dag! :)



2009-01-22 @ 14:44:16

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback