Hejdå!

Blev inte så mycket tvtittande ikväll som det brukar, men där var inget intressant så det var kanske inte så konstigt.

Har i alla fall precis lagt fram idrottskläderna och dom vanliga kläderna jag ska ha på mig imorgon, allt för att vinna tid. Idrottskläderna la jag fram för att jag kan sova liite längre imorgon, dvs till kl 8. Dom vanliga la jag också fram för att vinna tid, eftersom jag cyklar hem efter idrotten så ska jag både hinna med att blogga, äta och byta om. Därför är det bra att göra så..tycker jag:)

Ska i alla fall stänga ner datorn nu, är så fruktansvärt trött.. men jag slår vad om att jag kommer vara jättepigg när jag väl ligger i sängen, men det är ett problem då:)

Godnatt på er. Uppdaterar imorgon på lunchen.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback