Hejdå!

Tro det eller ej så ska jag faktiskt stänga av datorn redan (!). Måste lägga mig någorlunda "tidigt" ikväll. Det är ju sista lovdagen imorgon, sen är det skola igen:( tråkigt, om ni frågar mig. Har ju varit så skönt med lov nu, men får tänka positivt och det är att det är mycket lov och klämdagar nu på vårterminen, så man är mycket ledig. Sen är det ungefär bara 150 dagar kvar tills jag går ut 1:an:) Härligt.

Nej usch vad jag babblar på nu;) Ska lägga mig och titta på Big brother 2003, då Linda Rosing var med. Dock högst bara 1 timme, sen måste jag sova. Vi hörs imorgon, då är det även något speciellt med min blogg:) Ni får se imorgon.

Godnatt på er.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback