Godmorgon!

Vaknade lite innan 10, men har legat i sängen och tänkt på sommarjobb. Egentligen vill jag inte ha något alls, men jag är tvungen att ha pengar över sommarlovet och det får jag inte om jag inte jobbar. Jag har funderat länge på posten, men det kan bli svårt eftersom jag knappt hittar i stan, haha, nej men gator och så.. jag vet knappt vad hälften av Trelleborgs gator ligger. Men det lär man sig nog. Ska nog dra iväg till posten sen och fråga om dom behöver sommarjobbare.

Annars idag då.. jag ska försöka pallra mig upp till Oasen (gymmet) och ta posten på vägen, det är ganska nära. Sen vet jag inte vad som händer. Är ju skola imorgon igen, men börjar inte förrän kl 9 så det är inte så panik.

Nu ska jag kolla lite på tv, ciao!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback