Godmorgon!

Godmorgon på er!

Vaknade för 25 minuter sen av att telefonen ringde. Bra att den ringde idag, annars hade jag säkert sovit ännu. Idag är det sista lovdagen, tråkigt. Det är ganska många som börjat skolan idag, men vi börjar imorgon. Känns ganska onödigt att gå dit på torsdag, vi ska nämligen bara flytta våra böcker från en skola till en annan och lära oss att hitta. Vi ska nämligen byta skola, varför vet jag inte. Jag trivdes så bra på den jag gick på innan, stor och bra. Den vi ska gå på nu är liten och ny. Jag hatar små skolor.

Idag vet jag inte vad som händer. Ute är det helt vitt, typiskt att det ska bli snö nu när lovet är slut? Inte för att jag skulle vilja ut och leka i snön och åka pulka direkt haha, men det hade varit mysigare på lovet.

Jag funderar på att gå till min mormor och morfar och hälsa på lite, får se hur det blir med det. Nu ska jag äta frukost.

Bye

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback