Tv

Har tittat på tv nu, blev "Familjen annorlunda". Har precis lagt fram kläder inför imorgon, fick bli mjukiskläder, ska ju nästan byta om direkt när jag kommer till skolan eftersom jag ska stå i disken imorgon. Asskönt att slippa servera imorgon, denna veckan blir till att bara slappa, det är ju trots allt sist veckan innan lovet. Har precis packat väskan också, med just diskkläderna.

Jag tycker det är mycket bättre att göra så mycket som möjligt kvällen innan, så man kan sova några minuter längre:)

Imorgon börjar jag 8.30, som idag. Vet inte riktigt när jag slutar, men ska ha utvecklingssamtal 15.00, så måste gå tidigare om vi inte slutat innan det. Tar väl kanske 30 minuter på utvecklingssamtalet. Det värsta är att min nya mentor pratar BARA engelska, och hur bra är jag på engelska på en skala? Nej jag tycker, är man i Sverige ska man prata svenska och inte engelska!

Vi hörs ngn gång imorgon, kan inte säga någon tid men ni märker när jag är hemma.♥

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback