Svar från frågestunden!

Tänkte skriva svaren från frågestunden denna gången. Får bli videoblogg nästa frågestund.

favoritfärg, mat, plagg, vän osv.
bara en fråga, säg till om du tkr den är för känslig, vf umgås du aldrig med folk, vad är anledning egentligen?
är du modell, men tanke på dina bilden o sånt? vad vill du bli när du blir stor ?
puss

Svar: Min favoritfärg är rosa, skulle kunna ha allt i rosa, helst skrikrosa. Favoritmat har jag faktiskt ingen speciell, är allätare:). Favoritplagg har jag inget speciellt, mer än att det ska vara snyggt och bekvämt, kan inte ha på mig något som känns obehagligt, typ jeans med låg midja, blääää. Favoritvän är Louise, det finns en till men som är hemlig för bloggen.
Varför jag inte är med någon är en lång historia. Jag umgås ibland med folk, men inte så ofta som andra i min ålder. Dels för att jag inte har så många att umgås med och för att man ska umgås med dom får man bestämma med dom typ 3 veckor innan, det har jag slutat med, blev så trött på det. Sen bor två st inte i Trelleborg, det är anledningen. En dag, kanske jag vågar berätta men det är för privat för tillfället.

Jag är inte modell, det var bara en modelltävling jag vann med fotografen Emelie. Vad jag vill bli när jag blir stor vet jag inte:)


Jag undrar vad du tänker jobba som när du blir äldre, eftersom att du går H&R ? :)

Svar: Ena dagen är det servitris, andra bartender. Ena veckan polis, andra kassör. Jag har ingen aning, jag tror inte jag kommer jobba inom restauranglivet.


Vad tycker du om blondinbella ? (:

Svar: Absolut inget ont. Hon är modig och står för vad hon säger. En vanlig tjej annars med stor blogg.


Vilket är ditt favoritmärke? På t.ex. smink osv :)

Svar: Jag är ingen tjej som går efter märke utan pris. Jag köper mest sminkprodukter och sånt från H&M, men inte foundation som jag köper från MaryKay, likadant med rengöring. Men mascara maybelline och max factor:)


Har du haft ett seriöst förhållande? Är du fortfarande oskuld? Har du någonsin varit kär? Fin blogg!

Svar: Jag har inte haft något seriöst förhållande nej. Klart jag har varit kär:) Om jag är oskuld är lite för privat här!

kan du inte göra fler videoinlägg? ;D

Svar: Tack för du gillar dom:) Man ska helst ha något att prata om i dom, men om ni inte hade varit så tysta hade jag kanske haft något att prata om, så släng ut med idéer:)


Kan du inte göra fler videobloggar? :) dom är jättebra!!


Svar: Tack så hemskt mycket! Som jag sa ovan så måste man ha något att prata om i dom, annars blir det rätt drygt:)


Det var alla svaren, tack till er som ställde frågorna:)


 

Kommentarer
Postat av: Denise

Man kan beställa en design av mig för 100 kr :) maila då till [email protected]

men nu har jag 8 designer till utlottning så du kan ju kika där först :)

2009-02-07 @ 19:41:14
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, innan skriver du att du är "stolt oskuld" , men nu kan du inte svara på samma fråga, vadå, kan du inte stå för dig själv?

2009-02-07 @ 19:58:36

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback