Present!

Innan kom Mormor och Morfar förbi här med lite presenter till oss. Ett ljus till mig och blommor till mamma och pappa. Dom stannade en liten stund och pratade och så. Mamma är ju fortfarande dålig så det blev inte så lång stund.
 
Därefter åkte jag och pappa ner till stan där vi handlade middag och där hittade jag även pannacotta som vi ska äta ikväll, med massa frukter:)

Nu har jag precis ätit och sitter nu här på mitt rum och lyssnar på musik. Är så otroligt uttråkad. Har varit hemma hur många dagar som helst känns det som. Menmen, så är det..Alla är upptagna så det är skitsamma.




Måste bara visa min otroligt roliga frisyr idag:


Stor knorr på huvudet. Ser lite roligt ut, men jag är inte van vid det;)



Nu ska jag gå och tråka ut mig ännu mer.....

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback