Posta brev och köpa majskolvar!

Snart ska jag gå bort mot affären och posta paketet till Louise, (så Lollo nu vet du att du får det inom dom närmsta dagarna och du får öppna det när du vill:)) och så ska jag köpa majskolvar. Blev så sugen på det när jag såg detta inlägget hos Stina, så är bara tvungen att gå dit:)

Men först måste jag vänta lite, vi har nämligen folk här från Onoff som sätter in vår nya tvättmaskin och för att vår hund inte ska göra dom hörselskadade ligger hon nu här på mitt rum och är sur för att hon inte får hälsa haha.


"Hej jag heter Bella och hatar Ellinor för tillfället, jag som ville hälsa på gubbarna där nere. åhhhh"
Jag tror nog hon tänker något sånt;)

Kommentarer
Postat av: louiseottosson

hihihi du är ju FÖR söt <3

2009-02-09 @ 21:59:55

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback