Hemmadag istället.

Det blir ingen stan för min del. Det får bli en annan dag istället. Upptäckte att vi hade nässpray hemma och Panda har fortfarande mat så det är lugnt. Istället har jag satt i ordning i mina filmhyllor, städat, vikt tvätt samtidigt som jag lyssar på kärleksmusik dagen till ära:)

Ikväll är det ju som sagt Melodifestivalen för er som missat det. Jag sitter och funderar på vad jag kan hitta på för kul tills dess. Kanske Pannacotta? Kladdkaka? Godis? Hmm... inte lätt. Mamma och Pappa har nog inte smakat pannacotta förut så det blir kanske det:) Är det svårt att göra? Jag själv har aldrig gjort det, bara smakat.
 


Vi får se vad det blir helt enkelt, nu ska jag hänga tvätt.

xoxo

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback