Hemma från en väldigt lång dag i Malmö!

Herregud säger jag bara! Jag har varit i Malmö sen kl 11 idag, och kom hem vid 21. Jag var ju där med Belinda, vi gick runt och shoppade och så när vi kom dit. Åt bakpotatis efter någon timme därefter gick vi vidare. Vid 3 tiden började vi bli klara men vi skulle vi ju bio 18.30, så det var inte lönt att åka hem. Vi fikade på ett café och därefter middag på Burger king där vi satt någon timme för att fördriva tiden.

Till slut vad klockan 18.30, så filmen kunde börja. Vi såg "I taket lyser stjärnorna", den var jättebra. Har du läst boken så är filmen 1000 gånger bättre.

Tänkte visa lite bilder från dagen:


Min bakpotatis på grafitti.













Det var alla bilder:) Det har varit väldigt roligt även om det var lite negativt när vi inte hade något att göra:) Kommer även 2 videobloggar snart, ska lägga in dagens shopping också:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback