Hej igen!

Bullarna var goda:) varma och goda, bättre kan det inte bli. Just nu sitter jag och håller på med min ipod, rensar bland låtarna och lägger till nya. Dessutom har den varit urladdad hur länge som helst så nu fick den bli laddad igen.

Ska snart hoppa in i duschen, därefter göra mig i ordning och sen måla naglarna. Måste ju testa den nya lila färgen jag köpte i Malmö. Det blir ingen stan idag, mamma orkade inte så jag får åka ner sen med pappa ikväll och hyra filmerna ist:)

Ni får videoblogg och bilder från när jag lagar maten senare (tror jag). Har inte riktigt bestämt mig än. Antingen när jag lagar mat eller så visar jag tips. Får se:)

Nu ska jag hoppa in i duschen.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback