Hej!

Hej!

Sorry att jag inte skrev imorse, men jag sov ända till 10.15, så jag hann inte, började ju 11,55 då vi hade engelska och sist svenska. Denna veckan har varit jättehärlig, massa inställda lektioner och härliga korta dagar. Likadant blir det imorgon, då jag först har idrott på morgonen till 10.30, sen har jag ett stort hål till 13.50, då jag har matte i 1 h. Jätteskönt att ha bara två lektioner.

Har iaf nästan precis kommit hem, slutade 14.40 och blev då hämtad av Pappa. Har precis ätit lite och sitter nu här och funderar på vad jag ska hitta på. Blir ingen övningskörning idag, pappa hade inte tid:( Så det blir till att sitta hemma och plugga, bläää.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback