Hej!

Hej!

Idag ska jag försöka vara en lite bättre bloggerska, igår var det ingen bra dag, men så är det ibland.

Slutade skolan idag ungefär 13.45, världens onödigaste dag eftersom där inte kom några gäster alls. Det ända vi gjorde idag var att rätta några frågor som tog ungefär 5 minuter, dukade fram alla 14 borden som bara stod till ingen nytta och sen åt vi middag. Sen var vi tvungna att duka av allt igen, surt eller vad? Nu är det bara 3 gånger kvar, sen slipper jag servering, ska bli kul att komma in i köket.

Nu ska jag snart dra med mamma och pappa ut på en åktur, måste förbi en postlåda också och posta två brev som jag har fått pengar för. Annars är det ganska lugnt här, måste börja plugga på serveringsfrågorna som jag har prov på om en vecka.

Vi hörs senare nu ska jag......

 ...a:P

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback