Hej!

Hej!

Sov väldigt dåligt inatt, varför vet jag inte. 06.40 vaknade jag och hade ont i hela kroppen och var jättevarm. Hade då 38,8 i feber, tog en ipren och gick ner till tv:n där jag somnade i någon halvtimme. Lite över 8 gick jag upp och sov igen och sov till 12.15.

För tillfället har jag 37,4 i feber, så det är inte så jättemycket. Men det blir ändå till att vara hemma imorgon så jag blir frisk, vill ju helst inte ligga hela lovet med feber även om det inte kommer hända så mycket på lovet ändå.

Nu ska jag ner och äta frukost, vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Camilla

svar: va bra :) ha en fin dag

2009-02-12 @ 13:33:06
URL: http://millaans.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback