Hej!

Hej, sorry att jag inte höll vad jag sa igår, nämligen att uppdatera vid 10.30. Men allt blev ändrat så det var därför. Direkt efter idrotten som slutade 10.30, hade vi matte, vi sköt nämligen fram det så vi slapp tillbaka till skolan 13.50 igen. Slutade alltså 11.45, gick då upp till min morbror och städade, tjänade en liten slant på det.

Nu har jag precis ätit middag och funderar på om jag ska göra någon videoblogg eller inte. Har ingen idé och har precis fått in 2 kommentarer om att jag är ful och sminkar mig fult. TACK! Vi får se hur det blir..

Ska strax ut och övningsköra, hörs senare.

Kommentarer
Postat av: mrbL

en stor peng fick du!! videoblogg annars blir det farligt...:D

2009-02-27 @ 14:42:55

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback