Godmorgon!

Godmorgon på er!

Vaknade lite innan 10 idag, har precis ätit lite frukost och sitter nu här och tittar igenom kommentarer. Angående detta inlägget så har jag fått enormt mycket fina kommentarer, man blir så glad att man får höra att mina videobloggar är bra, och att jag inte ska lägga av med det. Självklart ska jag inte göra det, sålänge inte någon idiot förstör.. men jag har lärt mig nu dom senaste månaderna att inte ta åt mig skit från andra. Jag tog tex inte åt mig alls av den idioten som skrev det inlägget, det är bra! Så tack så hemskt mycket ♥

Idag ska vi ner till stan, dvs jag, mamma och pappa. Jag ska köpa present, fotopapper, kanske navelsmycke och något mer.. minns inte nu:P

Nej nu är det dags att byta om. Förresten en fråga.. tycker ni jag ska ta svaren på frågestunden i en videoblogg eller bara skriva det här?:)



Kommentarer
Postat av: Denise

fin bild :)

kul att du vill tävla, kika in ikväll så har jag dragit en vinnare :)

2009-02-07 @ 11:28:41
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skriv upp dem enklare att se svaren.

2009-02-07 @ 11:59:47
Postat av: Anonym

Svara i videoblogg! (:

2009-02-07 @ 14:35:28

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback