Blää

Inget verkar vilja som jag vill idag, har iaf fått rätt på det mesta på dator nu.. dock inte webbkameran:( Det var så smidigt innan med webbkameran i datorn så man slapp en massa sladdar och bilden hamnade direkt i datorn. Men så lyxigt ska vi inte ha det nu och 3 veckor fram. Får helt enkelt använda den riktiga kamerna tills jag fått rätt på webbkameran.

Annars händer inte så mycket idag, har nästa precis läst ett kapitel i min svenskbok som ska vara klar nästa vecka. Innan dess hade jag Panda ute och efter det duschade jag. Attans att jag missade top model idag, men andra saker fick gå före idag.

Nu ska jag faktiskt stänga av datorn.. snart iaf. Ska upp 06.40 imorgon, slutar 14.10 så vi hörs efter det:)

Kram på er!

Ps...lovar mer roliga inlägg imorgon:) ds...

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback