Alla ♥ dag



Godmorgon på er!



Vaknade för en liten stund sedan. Jag är förkyld som jag trodde, men inte så farligt. Mest stopp, så det kan jag överleva med.

Idag är det ju alla hjärtans dag. Vad ska ni hitta på? Själv ska man inte göra något speciellt. Hela familjen har/är ju sjuka så det har inte blivit att vi köpt till varandra, och jag brukar inte köpa till någon annan än Louise och familjen heller.

Solen skiner ute, och jag tänker INTE sitta inne idag. Jag ska iof ta det lugnt så jag inte anstränger kroppen, för då kommer jag aldrig bli frisk. Men jag måste ner till stan idag, handla mat till panda, nässpray och lite annat:)

Vi hörs lite senare:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback