Absolute love songs

Har tittat på tv sen halv 8. Bad pappa köra iväg och köpa lite gott, blev tutti frutti ringar och en cola:) Ikväll blev det "du är vad du äter" och "vad blir det för mat" på tv.

 

Just nu sitter jag här och lyssnar på den nya cdskivan "absolute love songs", faktiskt jättebra låtar med. Såna låtar man kan ligga och lyssna på en hel kväll, och somna till.

Nu ska jag ner och titta på "Anna Pihl" med mamma och pappa. Mår för tillfället bra, har nog ingen feber, halsen är bra igen och jag hostar bara lite. Får hoppas jag är frisk till imorgon.

Vi hörs kanske senare, annars imorgon.


Kommentarer
Postat av: hanna

kry på dig !;D

blir det ingen videobloggg denna helg då:(

2009-02-13 @ 15:03:27

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback