Svar på kommentar

Postat av: Julia
varför skulle du inte berätta om du var med någon, hur jävla privat kan att umgås med en vän vara. kom inte och snacka om ditt jävla privatliv, du gör fan aldrig något, du har 2 vänner. Belinda och Pernilla, som enbart tycks utnyttja dig för din kamera ?! :S Det ända ni gör är att fotta de få gånger ni umgås. Säger inte det dig något ?
2009-12-27 @ 17:54:08

Sv: Nu är jag så jävla trött på detta. Jag har en blogg där jag skriver EXAKT vad jag vill och vill jag inte skriva vem jag umgås med så låt det för fan vara. Väx upp för fan och lägg er inte i mitt privatliv, det är folk som redan förstört det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka jävla idioter som kommenterar din blogg!

vem fan tror dom att dom är som sitter och skriver så?

anonyma fegisar!



kan du inte lägga ut deras IP nummer med, så kan vi andra se om vi vet vem dom är ^^

stör mig på elaka människor !

2009-12-27 @ 19:03:44
Postat av: belinda

FÖR FAN ! väx upp alla som håller på. det är 1 var 22 gång jag umgås ellinor som vi fotograferar. hon är en vän som är perfekt. ALDRGI sviker en. Hon skriver inte alla gånger vi umgås i heller , kan ni inte bara sluta , avensjuka på att hon har en kamera eller att hon tar hand om sina vänner på ett bra sätt ? Vad är det frågan om , sluta såra andra om ni inte har någon mening med de. NI BORDE FAN skämmas rent ut sakt.

2009-12-27 @ 20:00:41
URL: http://trelleborgsflickan.blogg.se/
Postat av: Julia

shit vad störigt med såna människor! bry dig inte om de kommentarerna, även om det är svårt. det är ju trots allt du som vet hur det egentligen är :) bara för att man har en blogg behöver man ju inte skriva ALLT.

2009-12-27 @ 21:46:43
Postat av: Sandra

FAN kan dom inte bara lägg av det finns också ett liv utanför bloggen också. man behöver inte updatera allt om sitt liv

2009-12-27 @ 22:51:27
Postat av: Sara

Lägg av och lägg i hennes liv. hon skriver vad fan vad hon vill. var glada att hon skriver nått i alla fall. hon behöver inte skriva exakt vad hon gör. låt henne vara. skulle det vara roligt om hon kom till eran blogg och började säga vf gör du inte de och de?? skulle inte tro att de skulle vara roligt om några kom och sa det till er så skärp er!! och ni vet ju ingenting om henne som hon skrev..



p.s gillar din blogg :)

2009-12-28 @ 00:02:46
Postat av: Nathalie

Tycker det är tragiskt att sånna människor ens har en dator, där de bara sitter och trackar ner på andra bara för att dem inte har ngt liv. Om de ska klaga på allt och alla kan de förfan lika bra börja med att skriva upp sina egna fel och brister.

SLuta inte blogga bara för att några idioter tycker att du verkar som ett lätt offer, de finns många som gillar din blogg, bara det att de inte vågar kommentera för att de anser de som "fel" när ngn annan säger emot. Men men jag tycker om din blogg, och det är kul att du fotar när du är med dina vänner. (men jag tycker nt du ska lägga upp någon annas ip nummer, för då sjunker du ungefär lika lågt som dem men det är upp till dig själv, de är bara min syn på de) (: tack för en bra blogg. jag tycker även de e bra att du lägger upp kommentarer så att andra också kan säga sin sak om de :) Sorry för en lång kommentar :)

2009-12-28 @ 01:03:45
Postat av: Anonym

mogna människor! låt ingen trycka ner dig ellinor..

2009-12-28 @ 09:48:51

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback