Slappis

Jag softar runt här hemma med mjukiskläder och en knorr på huvudet. Har inget bättre för mig än att tvätta just nu, men huvudsaken man får något gjort i alla fall. Känner för tillfället inte för att göra någonting alls, och det är riktigt härligt att bara gå här hemma och ta det lugnt. Det märks verkligen på kroppen att det snart är jullov, den har liksom lagt av på ett konstigt vis. Någon som känner samma?

Sorry att jag är lite off här idag, men som sagt, söndag=slappa=ingen bra bloggdag. Har inget att berätta för er så just nu är det bara en massa babbel.


Tagen av mig igår.


Kommentarer
Postat av: pernilla

japp :P så kan vi fika eller nåt oxå i stan :) typ gillis vanilli :P

2009-12-20 @ 17:15:28
URL: http://wwwpernilla.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback