Mitt 2009



Var mycket hemma hos Åsa och Lasse och såg film.


Var i Albäcksskogen och fotade Pernilla


Var i Torupsskogen med Mamma, Pappa, Mormor och Morfar och gick.


Tränade på gymmet som jag fortfarande går på.


Avlivade mitt yngsta marsvin som blev drygt 5 år gammal.



Mitt favoritprogram började. Myslördag var vecka!


Var en heldag i Malmö med Belinda där vi shoppade och var på bio.


Övningskörde mycket precis som alla andra månader



Köpte Zinga i Lund.




Åkte till Louise i Växjö


Var hos Pernilla på Valborg och grillade, därefter Magasinet.



Hannes kom och hälsade på Zinga.


Var på min gamla skola och hälsade på med Pernilla. (Bild från 2008).


Fotade Pernilla och hennes dåvarande pojkvän


Opererade bort livmodern på Bella pga en stor inflammation.


Blev stamkunde på akuten då jag vid flera tillfälle fick halsbölder.


Tog mitt första blodprov i armen och tårarna sprutade.



Åter igen en massa besök på sjukhuset.


Fotade Belinda i Albäcksskogen


Började bygga naglar igen


Tatuerade mig!


Var på Swedala outlet och handlade en massa billigt.


Firade midsommar här hemma!


Köpte nytt objektiv


Var i Malmö med Pernilla



Var i hamnen här i Trelleborg med Pernilla och såg Alcazar


Var på Svedala rocken med bla Pernilla, Lasse och Åsa.


Där såg vi bla Tomas Ledin


Var på Bakken i Danmark...och blev...blöt..


Var på Sjöbomarknad med Lasse och Åsa. Åt Langos (stavning) för första gången.


Var i Ystad och kollade på Diggiloo.


Var på Gislövsmarknad och köpte ny börs



Kvällsfikade med Belinda i stan


Fotade Belinda här hemma


Ut och äta med Pernilla


Var i Malmö med Belinda. Hittade ett nytt ställe där man kunde beställa egen smoothie.


Fick ny mobil


Mitt andra rum blev färdigt


Tog nytt hål i örat



Köpte ett akvarium av Belinda


Var i Torupsskogen med Belinda, Zinga, Hannes, Mamma och Pappa.


Var hos tandläkaren men hade som tur är inga hål.


Fotade Pernilla vid havet som jag sen skickade in till en fototävling - kom tyvärr inte med.


Köpte årskort på gymmet.




Köpte nytt akvarium då det andra läckte.


Jag fyllde 17 år!


Skulle färgat mitt hår åt det bruna hållet...men blev grått!!


Var på IKEA med min morbror och köpte möbler till hans lägenhet.



Vaccinerade mig mot svininfluensan.


Blev brunett!


Var på Carola konsert i Malmö.


Köpte ytterligare ett nytt akvarium då det andra läckte!



Bakade lussekatter.


Gick till läkaren pga mina finnar. Fick denna krämen.


Var mycket med Belinda.

Tack till alla er som gjort mitt 2009, även om ni inte är med på någon bild här♥


Kommentarer
Postat av: Karolina

2009, året då Elli dumpade Karolina med familj :(

2010-01-01 @ 15:27:37
URL: http://karolina82.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

hahahahahahaahhaahhahahah vikket jävla liv du har.

fan va booring. varför inte dränka dig i akvariet ist!!! du har fan no life!!!!!

2010-01-01 @ 20:18:11

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback