Min lilla bebis

Jag börjar bli lite orolig för min bebis. Hon har ju som sagt börjat löpa för första gången för någon dag sen och hon är inte alls sig lik. Hon busar inte alls, lägger sig på konstiga ställen där hon aldrig legat tidigare, bla bakom gardiner, framför trappan och i vår garderob där hon aldrig vågat gå in innan.  Jag har sovit väldigt dåligt inatt för att hon är så himla orolig, ligger inte stilla, hoppar upp och ner från sängen osv.

Jag har aldrig hört att hundar kan reagera så som hon gör. Hon har kanske ont precis som vi människor, för det är ju så svårt att läsa av på hundar. Men det skrämmande är att hon inte busar och äter jättedåligt.

Känner någon igen sig? Berätta så fall så jag slipper vara orolig för henne.


Ja här ser ni..här ligger hon i timmar, i vår stökiga garderob.


Till slut åt hon lite i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad jag har hört är det som människor det är olika för alla hundar, sen är det väl första gången också, det är ovant! . det är nog ingen fara ska du se !

2009-12-16 @ 18:25:03

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback